Wie ben ik ook alweer?

Van altijd hollen naar een rustmoment

GRATIS WORKSHOP

Van altijd hollen naar een rustmoment

Ontdek hoe jij iedere dag een moment voor jezelf neemt, ongeacht je drukke agenda.

En verbind je opnieuw met wie je eigenlijk bent, zodat je veel makkelijker de rust terug kunt vinden in jezelf.

IN DEZE WORKSHOP ONTDEK JE

• Hoe het komt dat je zo prikkelbaar bent
  • Wat voor jou belangrijk is
  • Wie er op de eerste plek mag staan
  • Wat jij wil en wat jij jezelf gunt
  • Hoe je een haalbaar plan maakt voor een dagelijks rustmoment

DE WORKSHOP STAAT GEPLAND OP:

• Datum: 17 maart 2022
  • Tijdstip: 19.30 – 22.00
  • Locatie: Hilvarenbeek

De volgende workshop is 21 april
Klik hier voor de wachtlijst

Prikkels

Hoe komt het toch dat je zo prikkelbaar bent?

Prioriteiten

Wat is voor jou belangrijk. En wat doe je eerst?

Jezelf op 1

Eerst de kinderen en dan pas voor jezelf zorgen?

Zelfliefde

Wat wil jij en wat gun jij jezelf als jij mag kiezen?

Ontspanning

Een haalbaar plan voor een dagelijks rustmoment.

Tijdens deze workshop gaan we aan de slag met een combinatie van theorie en praktijk, zodat je met een concreet resultaat naar huis gaat. Door middel van oefeningen in systeemwerk krijg je inzicht in prikkels en prioriteiten en door middel van eenvoudige systemische oefeningen ervaar je wat deze prioriteitenstelling met je doet en de impact van zelfliefde voor jou.

De workshop neemt 2,5 uur in beslag, er is een pauze halverwege. Zorg dat je gemakkelijke kleding aantrekt, zodat we fijn kunnen werken.

Omdat wij ervaringsdeskundigen zijn in de hectiek van het gezin overleven, gunnen we onze deelneemsters met deze workshop een fijne tijd waar je even tot jezelf kunt komen.

Deelname is daarom deze keer kosteloos.

EVEN VOORSTELLEN

Marjolein de Jong | Enthousiaste Ordescheppende

Ontprikkelcoach

Ik help je om het stuur van je leven weer in handen te nemen. Door je tijd te nemen, door te weten wat nodig is, daarnaar te handelen en door te genieten van het leven kom je weer in balans en sta je in je kracht.

Als ervaringsdeskundige weet ik als geen ander hoe belangrijk het is om je eigen systeem goed te kennen, om weer zelf te sturen. Met mijn jarenlange ervaring in de HR wereld weet ik hoe snel we genegen zijn de nadruk te leggen op wat we niet kunnen. Terwijl we allemaal onze kwaliteiten hebben. Als we zorgen dat we onze prikkels en emoties goed op orde hebben, kunnen we deze ook echt laten zien.

Ik geloof dat ieder mens in staat is om in zijn kracht te staan en te leven. Ik help je graag dit te bereiken.

“Omdat zelfkennis het begin van alle wijsheid is!”

Schrijf je snel in voor de gratis workshop

EVEN VOORSTELLEN

Pilar Bosch | Zelfvertrouwen versterker

Als energetisch systeemtherapeut help ik je opnieuw verbinding te maken met jezelf, met wie je werkelijk bent maar soms vervaagd is geraakt door zorgen, drukte of thematieken en met datgene wat voor jou belangrijk is.

Door de drukte in het gezin kan je soms gewoonweg niet de energie opbrengen om stil te staan bij wat er in jou speelt. Als je onderliggende emoties of behoeftes langdurig onderdrukt, raak jij uitgeput en kan je er minder zijn voor je gezin. Met energetisch systeemtherapie krijg je inzicht in wat er aan de hand is en hervind je je kracht.  Ik help je graag om opnieuw (of nog meer!) jezelf te worden.

“Als ouders doen we onze kinderen voor hoe gelukkig zijn eruit ziet.
En ze letten heel goed op!”

Schrijf je snel in voor de gratis workshop