Selecteer een pagina

‘No one can be you,
better than you’

Ed Sheeran

Aargh! Je bent he-le-maal klaar met jezelf steeds vergelijken met anderen die zogenaamd leuker zijn of dingen beter doen. Ook heb je weinig plezier meer in de alledaagse dingen en snak je naar fijne, nieuwe vriendschappen bij wie je jezelf kunt zijn. Geloof ons, je bent niet de enige!

Herken je dit?

• Heb jij het idee dat iedereen lol heeft behalve jij?
  • Zit je even niet lekker in je vel?
  • Heb je last van je onzekerheid?
  • Zou je je graag gelukkiger willen voelen?

Bij de Geluksschool ben je aan het juiste adres!

GELUKSWEEKENDEN

Wil je in een groep werken aan je geluk?
Check hier de gaafste jongerenweekenden.

GELUKKIGE JONGERENCOACHING

Wil je (eerst) individueel aan de slag?
Alle rust en aandacht voor jou.

COACHING

Weet je wel hoe zonde het is als je niet lekker in je vel zit? Super jammer!
De dagen gaan aan je voorbij zonder dat je er iets van maakt. Maar weet je dat er niets verandert als je er niets aan gaat doen?

Tijd voor actie!
Punt is: jij bent precies goed zoals je bent, alleen weet je dat misschien nog niet.
Wij helpen jou om dat te leren zien!

DIT IS JE WAKE-UP CALL

Weet je wat het is? Als je blijft wachten dat de oplossing naar je toe komt, verandert er niets. Jíj moet in actie komen.
Onze coachingsessies zijn gezellig en leerzaam tegelijkertijd.

Wij leren je selectief te luisteren naar je gedachten. Zodat je beetje bij beetje leert hoe je er zelf voor zorgt dat je beter in je vel zit én blijft zitten.
Niet alleen voor nu, maar ook voor de toekomst.
En vooral de weg ertussen!

We kunnen ons voorstellen dat je benieuwd bent naar wat andere jongeren (en hun ouders!) van de coaching vonden.
Lees maar:

Pilar is echt een top vrouw, ze is lief en ik praat graag met haar. Ze is zorgvuldig met hoe ze haar vragen stelt en op welke volgorde ze dat doet. Maar je kan haar niet zomaar voor de gek houden; ze heeft je heel snel door als je niet helemaal overtuigd bent van jezelf of als er iets aan de hand is. Ze is een heel erg fijn persoon om mee te werken, en heeft me absoluut geholpen met het verminderen van mijn uitstelgedrag en mijn onzekerheid.

Naomi, 16

Eind middelbare school had mijn zoon het best zwaar met zichzelf. Het was ook niet meer de leeftijd dat je alles met je moeder wil delen. Gelukkig vonden we Pilar, de geluksschool en de geluksweekenden. Onze zoon heeft geleerd hoe leuk hij is zonder het iedereen naar de zin te maken. Als ouder geleerd om kwetsbare gesprekken toch te voeren. Pilar biedt veiligheid en kwaliteit tegen een toegankelijk tarief. Voor zoon en ouder een schot in de roos.

Helene

Moeder van jongere

Ik heb echt heel veel gehad aan de coaching. gewoon iemand waar je alles bij kwijt kan en oprecht geinteresseerd is en naar je luistert is al heel erg helpend. Met de hulp van Pilar kon ik op mijn eigen tempo actief werken aan mijzelf. Waardoor ik nu zelfverzekerder ben en nog beter weet hoe ik verder moet.

Emiel, 18

De worsteling van onze dochter met zichzelf heeft ons doen besluiten de hulp van Pilar in te schakelen. Pilar is een ervaren coach op het gebied van jongvolwassenen. Het was fijn om gehoord te worden door Pilar als onze dochter in een puberbui zat. Pilar heeft haar geholpen om naar haar zelfbeeld te kijken en naar diepere lagen van gevoelens te gaan.
Ook is Pilar bij ons thuis geweest om met ons allemaal te praten. Ze kan goed luisteren en heeft oprechte aandacht. Zonder oordelen en met de nodige humor weet ze je over dingen na te laten denken. Er is meer begrip voor elkaar en irritaties zijn minder. Ik ben erg blij met de begeleiding en heb vertrouwen in haar aanpak.

Een moeder

GELUKSWEEKENDEN

Stel dat je leuke, fijne, toffe, nieuwe vrienden maakt, terwijl je aan jezelf werkt?
Twee vliegen in één klap, toch?

Onze Geluksweekenden zijn een manier om lol,
ontwikkeling én vriendschappen te combineren
.

Alle details over onze Geluksweekenden lees je hier.
Mis je toch info? Neem contact op met je vraag!