Op een goede manier onderhandelen!

Dat is makkelijker gezegd dan gedaan!

• Wil jij leren hoe je vaker je zin kunt krijgen?
  • Wil je leren hoe je dat op een goede manier doet?
  • Wil jij weten hoe jij de sfeer in huis positief beïnvloedt?

Met de Mini-cursus Tactisch onderhandelen met je ouders, leer je hóe je ervoor zorgt dat je ouders je toestemming geven voor wat jij wilt.

Voor wie

Voor alle jongeren die willen leren hoe je op een goede manier met je ouders onderhandelt: dat je vaker de toestemming krijgt die je zoekt en minder vaak een vervelende sfeer hebt! Voor jongeren die willen leren wat je er zelf aan kunt doen om de wereld een klein beetje mooier te maken!

Waarom

Omdat jij vaak toestemming nodig hebt van je ouders en je deze zo vaak mogelijk wilt krijgen! Omdat je zelf invloed hebt op hoe je dingen vraagt, welke sfeer er ontstaat en dus op wat het resultaat is! Omdat als je bewust let op hoe je dingen vraagt, jij je ook beter gaat voelen over jezelf en dat heeft weer een positieve invloed op je zelfvertrouwen en onzekerheid!! Geweldig, toch?

Wat

Twee videolessen met zeven praktische tips over hoe je vaker toestemming krijt van jouw ouders voor datgene wat jij wilt! Meteen na inschrijving ontvang je les 1 (die nog geen vijf minuten duurt) en de dag daarna ontvang je les 2 (van nog geen vier minuten). Als je de tips consequent toepast, krijg jij vaker je zin en zorg je ervoor, super mooi meegenomen!!, dat de sfeer in huis ook nog eens fijner wordt!

Hoe werkt het?

1. Je meldt je aan (naam, achternaam en mailadres in de vakjes typen).
  2. Je ontvangt van ons een mail met het verzoek om je aanmelding te bevestigen. Deze bevestiging is heel belangrijk, anders ontvang je de lessen niet. Helaas komt hij wel eens in de Spam- of Reclamebox terecht. Zorg dat je daar kijkt, als je hem niet binnen ziet komen.
  3. Heb je de mail niet binnen tien minuten binnen, laat het ons weten: info@geluksschool.nl, zorgen wij dat het allemaal goed komt.
  4. Je ontvangt meteen een mail met daarin les 1 en de eerste vier tips.
  5. De volgende dag ontvang je de tweede mail, met de andere drie tips.
  6. Heb je naar aanleiding van de twee lessen vragen, mail ze gerust naar ons. Vinden we leuk!
  7. Al is deze cursus he-le-maal gratis, mag iedereen inschrijven! Wijs vrienden, vriendinnen, broers en zussen op onze site, zodat zij ook mee kunnen doen! Hoe meer mensen op deze manier gaan onderhandelen, hoe mooier de wereld wordt! 🙂

Deze cursus is GRATIS. Deelname verplicht je tot niets, nu niet en in de toekomst ook niet. Bij de Geluksschool is een fijne sfeer en positiviteit het belangrijkste, daarom is niet verplichten zo essentieel.

Wil jij…

• je ouders duidelijk maken waarom dingen belangrijk voor je zijn?
  • vaker toestemming krijgen van je ouders voor de dingen die jij graag wilt?
  • leren hoe je dat op een goede manier doet?
  • ervoor zorgen dat de sfeer tussen jou en je ouders (nog) beter wordt?
  • de sfeer in huis positief beïnvloeden?

Meld je GRATIS aan voor de cursus Tactisch onderhandelen met je ouders!

en ontvang twee video lessen met zeven praktische tips waarmee je leert wat jouw invloed is op de sfeer in huis en wat jij allemaal voor elkaar krijgt!